Uitreiking IAB MIXX Awards met TBWA en KBC als grote winnaars

FacebookTwitterLinkedIn

Gisterenavond 17 oktober werden voor de zevende keer de IAB Mixx Awards uitgereikt voor de beste digitale reclamecampagnes. De hoofdrollen waren dit jaar weggelegd voor TBWA (10 awards en Agency of the Year) en KBC (4 awards en Advertiser of the Year).

 

Naast de drie Golden Awards van TBWA (voor de live webshop van bpost, het gat in de markt van KBC en de banner box offices van Telenet) was er ook goud weggelegd voor Boondoggle (met de Duiveluitdagingen), Head Office (voor het loyalty platform van Renault) en Social.Lab (met de Nutella pot personalisatie).

 

Verder mag In The Pocket een jaar lang de titel van het ‘Most Promising Agency of the Year` dragen, was Coraline Dethinne (Mediabrands/Initiative) de ‘Digital Planner of the Year` en ontving Sébastien Gierech (Rossel Advertising) de award van ‘Digital Sales Guy of the Year`.

 

Een volledig overzicht van de winnaars vindt u op de sites van organisators IAB Belgium en Digimedia.