Nieuwe structuur voor Hi-Media

FacebookTwitterLinkedIn

Reclameregie Hi-Media wapent zich tegen de digitale toekomst met een nieuwe bedrijfsstrategie. Het nieuwe aanbod omvat vier grote business units, elk met een eigen merknaam en een specifiek team. Hi-Media hoopt met deze nieuwe structuur de adverteerders vlot door de digitale marketingrevolutie te leiden. 

 

Het Programmatic Buying-segment van Hi-Media gaat voortaan door het leven als AdExchange.com. Met behulp van de AppNexus-technologie en de praktische ervaring die door het team al is opgedaan, biedt Hi-Media reclameoplossingen aan gaande van realtime bidding en private slots tot statische banners en product retargeting. 

 

De tweede pijler, Magic, focust op content marketing. Ze biedt de adverteerder een boodschap binnen een specifieke website. Door contact met de verbruiker door middel van onder andere wedstrijden, sponsoring en product testing biedt Magic een interactieve reclameoplossing. 

 

Fullscreen, een derde business unit, omvat de videoreclame en videomarketing. Hi-Media verkent de kracht van video op alle dragers en formats, en biedt Pre-roll aan voor Web en Mobile.

 

De laatste bedrijfstak, Mobvious, baseert zich op mobiele reclame. Met de sterke groei van tablets en smartphones vergroot de adverteerder via Mobvious de mobiele aanwezigheid door applicaties en mobile of adaptive sites.