Hi-Media vergroot zijn Fullscreen-aanbod

FacebookTwitterLinkedIn

Fullscreen, de videoregie van de groep Hi-Media, breidt zijn pre-roll aanbod uit met de ongeveer 250.000 streams van BFMTV die worden verspreid via de samenwerkende ‘news-sites’ van het kanaal: Le Figaro, le Parisien, Boursorama, enz. Zo biedt FullScreen in pre-roll voortaan meer dan 2,3 miljoen video-views per maand aan.

 

Verder worden er twee nieuwe formaten aangeboden. Ten eerste innoveert FullScreen met het Full Video Splash-formaat, dat de impact van het Splash-formaat combineert met de kracht van videoreclame in fullscreen. Dit formaat is beschikbaar binnen alle Splash-packs van de regie wat neerkomt op meer dan vier miljoen impressies per week en een bereik van meer dan 2,1 miljoen unieke bezoekers. Ten tweede is er het In-Read videoformaat dat rechtstreeks in de redactionele artikels wordt verwerkt. Dit formaat is beschikbaar op de redactionele websites uit de Hi-Media-portefeuille met een volume van een miljoen impressies per maand. Naast deze gewaarborgde context, biedt In-Read eveneens een zichtbaarheidsgarantie met ‘view to play’: de video start pas wanneer hij in beeld verschijnt, zo niet gaat hij in pause.