Glow voortaan enkel nog digitaal

FacebookTwitterLinkedIn

Het luxe en lifestyle magazine Glow verschijnt voortaan enkel nog in een digitale versie. Dat besliste Evolution marketing, het bedrijf achter het magazine dat op deze manier terugkeert naar zijn corebusiness van direct e-marketing. Het zesde nummer van de papieren versie is al niet meer verschenen.

 

Het magazine was reeds te downloaden via internet en iPad, maar eind 2013 wordt er een stap verder gegaan met de creatie van een volledig nieuw digitaal interactief magazine. De doelgroep blijft wel dezelfde: Belgische mannen en vrouwen met een passie voor luxury & premium merken.

 

De nieuwe Glow zal ook de interactie aangaan met de sociale media. Hiervoor creëert het een digitaal platform waar voortdurend content (bv artikels, foto’s, video’s of persberichten) op geplaatst kan worden. Bovendien ontvangen lezers die zich inschrijven in “My Glow” e-mails op basis van hun leesgedrag in het digitaal magazine of op basis van hun aangegeven voorkeuren.

 

Momenteel wordt nog de meerwaarde onderzocht om jaarlijks een papieren “best of” versie uit te brengen waarin dan de top artikels en adverteerders worden opgenomen.