Corelio Connect implementeert een nieuw salesmanagement binnen zijn aangepaste structuur

FacebookTwitterLinkedIn

Om beter te kunnen inspelen op de vele innovaties en de constant veranderende mediamarkt, heeft Corelio Connect zijn salesstructuur aangepast.

 

Binnen de aangepaste structuur werkt Mark Daemen als sales director onder corporate director Bart Decoster. Samen sturen ze drie salesteams aan:

• Het eerste salesteam staat onder leiding van Ilse Baele en focust op alle nationale adverteerders en dit georganiseerd volgens sectoren. Ook de internationale cel valt onder haar supervisie.

• Het tweede salesteam wordt geleid door Gunther Ponnet en focust op media-agentschappen en reclameagentschappen voor de printproducten. Hij stuurt ook Creative Lab en een nieuw Newbizz team aan.

• Het derde salesteam wordt geleid door Charlotte van Coevorden en focust op media-agentschappen voor de digitale producten.

 

Daarnaast stuurt Frans De Boeck een team van Sector Managers aan en staat hij garant voor de verdere ontwikkelingen binnen topicals en sectoren voor zowel content als sales. Femke Foubert zal binnen dit team mee de sales aansturen.

 

Bart Gunst heeft de eindverantwoordelijkheid over de afdelingen Marketing, Business & Market Intelligence en Product Management. Charles-Emmanuel Ammand wordt Market Intelligence Manager.

 

Ruben Van Goethem is de nieuwe Marketing Manager Regie.